ОФИЦИАЛНИ ПРАВИЛА НА СЪСТЕЗАНИЕТО
BAR MASTERS 2025
ЧАСТ 1. ОРГАНИЗАТОР НА СЪСТЕЗАНИЕТО BAR MASTERS
Състезанието Bar Masters 2025, наричано по-нататък Състезанието, се инициира и организира от „Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани България“ EАД (ККХБК) ЕИК 131032463 с адрес: гр. София, ул. „Рачо Петков Казанджията“ 8, наричано за краткост “Организатор”. Състезанието протича с помощта на рекламна агенция “Локалс” ООД, ЕИК: 204901147, гр. София, ул. „Николай Хайтов“ №3А, наричано по-нататък “Партньор“.
ЧАСТ 2. ОБЩИ УСЛОВИЯ
2.1. Участниците в Състезанието са длъжни да спазват условията и разпоредбите на описаните по-долу правила на Състезанието, наречени Официални правила.
2.2. Официалните правила се публикуват на сайта https://www.mybar.bg/barmasters/ за целия период на Състезанието. Повече информация може да бъде получена на телефон 0800 12345 (безплатна линия в България), всеки работен ден от 09:00 до 17:00 часа.
2.3. Организаторът си запазва правото да променя или допълва Официалните правила, като промените влизат в сила след публикуването им на сайта https://www.mybar.bg/barmasters/ .
2.4. С участието си в Състезанието участниците се обвързват с Официалните правила и се съгласяват да спазват условията и сроковете на Състезанието.
2.5. Участници, опитали се да нарушат или нарушили правилата на Състезанието, прилагайки техники и/или технологии, които не отговарят на Официалните правила, ще бъдат автоматично дисквалифицирани.
2.6. Оценяването по някои от заложените критерии е на база субективната преценка на журито. Участниците не могат да имат претенции и не могат да оспорват начина на оценяване и класирането си в съответния етап на Състезанието.
2.7. Независимо, че Организаторът се стреми да информира участниците предварително, Организаторът си запазва правото да променя броя и състава на журито за различните етапи, без да е необходимо да уведомява за това участниците.
ЧАСТ 3. ТЕРИТОРИЯ НА ПРОВЕЖДАНЕ НА СЪСТЕЗАНИЕТО
Състезанието се организира и провежда на територията на Република България.
ЧАСТ 4. ПРАВО НА УЧАСТИЕ
4.1. В състезанието има право да участва:
4.2. В състезанието не могат да участват служителите на Организатора, „Кока-Кола България“ ЕООД, „Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани България“ ЕАД, „Кока-Кола Хеленик Бизнес Сървисиз Организейшън“ ЕООД, рекламните агенции, свързани със СЪСТЕЗАНИЕТО, както и членове на семействата на всички посочени по-горе лица (деца, братя, сестри, родители и съпрузи).
ЧАСТ 5. ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТ НА СЪСТЕЗАНИЕТО
Състезанието стартира в 00:01ч. на 08.04.2025г. и продължава до 23:59ч. на 30.09.2025г.
ЧАСТ 6. МЕХАНИЗЪМ ЗА УЧАСТИЕ В СЪСТЕЗАНИЕТО
6.0. Общи условия/изисквания за целия период на състезанието и за всеки етап: Активност в социалните мрежи на участника:
Състезанието се провежда в четири последователни етапа, както следва:
6.1. Етап 1 – Бар Мастърс шоу (BarMasters Show)
Всеки желаещ да участва в Състезанието и отговаря на условията по ч. 4.1., следва да се запише до 23.04.2025г на https://www.mybar.bg/barmasters/.
При записване за състезанието BAR MASTERS 2025, записалият се участник ще получи email, в който ще бъде поканен да се присъедини в затворената група във Facebook Bar Masters Community Bulgaria.
Първи етап ще стартира със семинарен панел, с лекции на живо в рамките на два дни. Лекциите ще се проведат на 8 и 9 април в заведението „Чистилището“, София.
Етап 1 приключва с предизвикателство, разделено на две части: Практическа част и Онлайн тест.
Практическата част включва: Създаване на коктейлна рецепта в тема „Модерна вариация на класически коктейли“ в категория Хайбол (Classic cocktails with a modern twist).
1/ Участникът е необходимо да заснеме визуално съдържание на направения от него коктейл, подходящо за публикация в социалните мрежи – Facebook и Instagram
2/ Съответното заснето визуално съдържание трябва да се публикува в личния профил на участника (този профил, следва да бъде публичен).
3/ Създадената рецепта трябва да бъде описана при публикуването на поста, както и да бъдат включени следните хаштагове: #barmasters2025, #CCHBC
В практическата част, всички участници ще имат възможност да се включат от 23.04 до 02.06.2025г.
Акумулиране на точки от практическа част:
Публикациите с коктейлна рецепта в темата „Модерна вариация на класически коктейли“ е необходимо да бъдат в категория: Хайбол
Ограничение за брой публикации за различни коктейлни рецепти – три (3).
Всеки Участник има възможност да публикува четири (4) публикации за една (1) създадена рецепта за коктейл, разпределени в следното отношение: Facebook до 2 публикации (снимка/видео) и Instagram до 2 публикации (снимка/видео).Публикациите следва да бъдат с различно визуално съдържание – Две публикации с едно и също визуално съдържание ще бъдат зачитани за една.
Критерии за визуално съдържание:
Критерии за текстово съдържание. Публикацията трябва да съдържа:
Споделеното съдържание, НЕ ТРЯБВА да:
Критерии за оценяване:
Максимален брой точки за практическата част при публикуването на три (3) рецепти – 150т.
Оценяването по горепосочените критерии е на база субективната преценка на журито. Участниците не могат да имат претенции и не могат да оспорват начина на оценяване и класирането си в етапа.
Тестът ще се проведе на 01.06.2025 и 02.06.2025г, като участникът ще има възможност да се включи в него един (1) път, с времетраене 1 час. Линк към теста ще бъде изпратен до всички записали се участници на 01.06.2025г.
Акумулиране на точки от теоретична част (тест)
Всички участници включили се в предизвикателството от Етап 1, преминават към следващия етап – Етап 2.
Всички участници включили се в предизвикателството от Етап 1, преминават към Етап 2.
В този етап участниците трябва да подготвят свое собствено събитие с изнесен бар в заведението, в което работят съгласно условията посочени по-долу. На участниците, които не работят в заведение, ще им бъде подсигурено такова (локация), което работи с ККХБК.
Изисквания за събитието:
*Заявката за провеждане на поп-ъп бар трябва да се предаде в упоменатите по-долу срокове.
За оценяване за преминаване в Етап 3 е необходимо да бъде организирано минимум едно (1) Поп-ъп бар събитие. Всеки от участниците ще има възможността да се възползва от организирането на последващо такова събитие по желание – като се използват предоставените брандирани материали от първото (с изключение на визията за социалните мрежи).
Период за подаване на заявка от участниците за провеждане на събитията. За всички градове от 25.05 до 15 юни
*Заявката за провеждане на събитието включва:
– Две имена на барман
– Име на заведението – ако барманът не работи в такова се посочва.
– Град, в който ще се проведе събитието
– Дата на провеждане (По-долу в правилата може да се открият примерни дати за провеждането на събитието)
– Меню с включени: Имена на коктейли, съставки, ml и цени
– Лого на заведението (ако има такова и заведението е дало разрешение да се ползва за целите на Състезанието) във векторен формат (.pdf, .ai .eps)
*За провеждане на последващо поп-ъп бар събитие е необходимо да се потвърди в същата заявка.
Период за организиране на събитията: 01 юли – 15 август
Препоръчително разпределение по градове и дати:
*Организаторите си запазват правото да изискват от участниците промяна на датите и часовете на провеждане
Оценяване на представянето в Етап 2:
Максимален брой точки – 200 точки.
Оценяването по горепосочените критерии е на база субективната преценка на журито. Участниците не могат да имат претенции и не могат да оспорват начина на оценяване и класирането си в етапа.
Всяко събитие ще бъде посетено на място от членовете на журито за формиране на оценката на участниците.
Съставът на журито ще се предостави на по-късен етап, но не преди старта на периода за провеждане. Организаторът си запазва правото да променя броя и състава на журито, без да е необходимо да уведомява за това участниците.
След оценяването от Етап 2 ще продължат 20-те участници, с най-висок резултат от общото класиране от всички етапи до момента (Етап 1 + Етап 2), което ще бъде обявено в затворената FB група – Bar Masters Community Bulgaria и на https://www.mybar.bg/barmasters/.
6.3. Етап 3 – Бар Мастърс BootCamp (бармански лагер)
Всички преминали 20 участници след Етап 2 ще бъдат поканени да участват в Бармански лагер. Този етап ще се проведе в Букурещ, Румъния на 03-04 септември 2025г.
Следните разходи в барманския лагер се покриват от Организатора:
Разходи от лично естество, използване на „мини-бар“ и други поръчки в избраната локация няма да бъдат покривани от Организатора. При желание от участник да пътува сам, а не с организиран транспорт от програмата, то той поема транспортните разходи до локацията и обратно. Ако участник избере да пътува с организиран транспорт от програмата, той поема за своя сметка разходите за придвижване до и от точката за тръгване и прибиране в гр. София.
Финалното състезание ще се проведе в два дни – ден 1 (29.09.2025г) – подготвителен ден и ден 2 (30.09.2025) – състезателна част. Локацията и при двата дни е заведение „Sky Bonsai Bar”,ж.к. Младост 4, бул. Александър Малинов 111, гр. София
4.1. Ден 1 – 29.09.2025 г.
На 29.09.2025 г. участниците е необходимо да бъдат в посочената локация не по-късно от 12:00ч. Всички 21 участници ще получат подробна информация и обяснение за предстоящия рунд преди неговото стартиране, която включва:
Рунд 1 състезателна част – Finlandia Espresso Martini (Финландия Еспресо Мартини)
Чрез теглене на жребий се уточнява подредбата на участниците в този Рунд. Участниците ще бъдат разделени в 3 групи по 7 човека. Всяка група ще разполага със седем самостоятелни бар стейшъна, където участник ще проведе рунда.
Провеждане на Рунд 1:
12:30ч. – Начало на Група 1 (Състояща се от 7 човека)
Всеки участник ще получи затворена кутия (Mystery Box) със съставки, с които трябва да направи 2 дози от коктейл „Финландия Еспресо Мартини“, които след приключване на рунда ще бъдат пакетирани в кен 330 мл.
Участниците нямат право да добавят своя съставка, която не е включена в затворената кутия. Не е задължително използването на всички елементи от кутията. Извън предоставените съставки, участниците ще имат на разположение следните видове кафе напитки: „еспресо“, „Cold Brew екстракция” и „Дрип кафе екстракция“ от Caffe Vergnano 100% Arabica. Описаните тук кафе напитки ще бъдат подготвени предварително на специален кафе стейшън, докато кафе напитка „еспресо“ се подготвя на място от бариста.
Участниците ще могат да използват в този рунд единствено алкохолна база от следните видове разновидности на Finlandia Vodka – Finlandia Vodka Classic, Botanical Wildberry & Rose, Cucumber & Mint, Grapefruit, Blackcurrant
· Finlandia Vodka (0,7L, 1L, 1,75L)
· Finlandia Vodka Botanical Wildberry & Rose (0,7L)
· Finlandia Vodka Botanical Cucumber & Mint (0,7L)
· Finlandia Vodka Grapefruit (0,7L)
· Finlandia Vodka Blackcurrant (0,7L)
На група:
· Време за отваряне на кутии и подготовка: 15 минути
· Време за построяване и опаковане в кен на коктейл: 10 минути
· Време за почистване и подготовка на състезателния стейшън за следваща група: 5 минути
След приключване на построяването на коктейла, всеки участник е необходимо да отиде на специален стейшън за опаковане на коктейлите в кен. Тук те ще получат свой индивидуален номер, като същия ще бъде отбелязан и на получения от участника кен. С този номер той ще бъде оценяван на следващия ден от журито.
4.2. Ден 2 – 30.09.2025 г.
Всички участници, подали своя пакетиран кен „Финландия Еспресо Мартини” следва да бъдат на локацията не по-късно от 11:00 ч. на 30.09.2025г.
4.2.1 Рунд 1 оценяване – Finlandia Espresso Martini (Финландия Еспресо Мартини)
Оценяването на този рунд ще се проведе от жури в състав от трима души. Пакетираните кенове от предходния ден ще бъдат предоставени на членовете на журито, като за всеки един (кен), те ще имат предварително подготвен Score Sheet (лист за оценяване) спрямо номера на кена.
Акумулиране на точки от Рунд 1:
· Вкус – до 80 т.
· Баланс – до 40 т.
· Креативност – до 80 т.
Максимален брой точки от този рунд: 200
Точките от Рунд 1 ще бъдат добавени към вече наличните точки на участниците от предходните етапи в състезанието.
В този рунд ще се проведе междинно класиране. При което класиране, първите 15 участници, събрали най-много точки ще преминат в следващия – Рунд 2.
4.2.2. Рунд 2 – Schweppes Purple Challenge
В този Рунд преминават 15-те участници, събрали най-много точки от Рунд 1. От този рунд точките до момента се зануляват, съответно всички 15 участници стартират с 0 точки.
Чрез теглене на жребий се уточнява подредбата на участниците в този Рунд. Участниците ще бъдат разделени в 4 групи по 4 човека (С изключение на група 4, която се състои от 3-ма души). Всяка група ще разполага с четири самостоятелни бар стейшъна, където участник ще проведе рунда.
Провеждане на Рунд 2:
На всеки бар стейшън ще бъдат разположени: Schweppes Purple Tonic и Алкохол от участващите в състезанието алкохолни марки.
Участник има право да донесе 1 съставка под формата на кордиал или смесена съставка, както и декорация по избор. Организаторите ще предоставят определен вид Highball чаши, но участник има право да донесе 3 свои по желание.
Всеки участник трябва да направи 3 броя Highball коктейли в рамките на 3 минути.
Акумулиране на точки:
Оценяване на представянето – максималните точки, които един член на журито може да даде на един участник по всеки един от посочените по-долу критерии, са както следва:
· Вкус на напитката – до 30 т.
· Креативност в създаването на рецептата – до 30 т.
· Баланс на напитката – до 20 т
· Визия на напитката – до 20 т.
Максимален брой точки от един член на журито за този Рунд – 100 точки.
Максимален брой точки от този рунд: 300 точки.
В този етап ще се проведе междинно класиране. При което класиране, първите 8 участници, събрали най-много точки ще преминат в следващия Рунд.
4.2.3 Рунд 3 – The Signature Cocktail / Авторският коктейл
В този Рунд преминават 8-те участници, събрали най-много точки от Рунд 2
Всеки барман ще има възможността да представи свой авторски коктейл.
В рамките на 7 минути състезателно време, всеки един участник по отделно ще приготви коктейл по свой избор, като представя себе си и подготвения от него коктейл по най-добрия начин.
Преди старта на състезателното време, всеки участник има 5 минути време за подготовка
В присъствието на съдийски състав е препоръчително да се приготви коктейл за всеки член на журито. За приготвянето на напитките от The Signature Cocktail, всеки състезател трябва да подготви и набави всичко необходимо за направата на коктейлите (включително посуда, декорация, и всички необходимо за завършената напитка), с изключение на алкохолните и безалкохолните напитки, като последните ще бъдат предоставени от ККХБК в деня на състезанието. Извън предоставените от ККХБК продукти и пособия, участникът е свободен да си набави продукти и пособия по свой избор.
Важно: Локацията не позволява приготвяне на домашни съставки на място. Всички домашни съставки, сиропи и др. е необходимо да се приготвят предварително в прозрачни опаковки/шишета без допълнителни брандинги върху тях.
Алкохолните напитки, предоставени за състезанието са съответно:
· Finlandia портфолио, включващо: Finlandia Vodka Classic, Botanical Wildberry & Rose, Cucumber & Mint, Grapefruit, Blackcurrant
· Bacardi портфолио, включващо: Carta Blanca, Carta Negra, Spice и Caribbean Spice
· Martini портфолио, включващо: Fiero, Ambrato, Bitter, Rubino и Rossato
· Jack Daniel’s портфолио, включващо: Jack Daniel’s №7, Jack Daniel’s Honey, Jack Daniel’s Apple и Gentlemen Jack
· El Jimador портфолио, включващо: Blanco и Reposado
· Brugal 1888
· Highland Park портфолио, включващо: Highland Park 10 и Highland Park 12
· Jägermeister
Безалкохолните напитки, предоставени за състезанието са съответно::
· Продукти на Schweppes
· Caffe Vergnano
Оценяване на представянето – максималните точки, които един член на журито може да даде на един участник по всеки един от посочените по-долу критерии, са както следва:
· Вкус, баланс и креативност на напитката – до 30 т
· Визия на напитката – до 20 т.
· Презентация по време на приготвяне на коктейла пред публика, присъствие на бармана – до 20 т.
Максимален брой точки от един член на журито за този Рунд – 100 точки.
Максимален брой точки от този рунд: 300
В този етап ще се проведе междинно класиране. При което класиране, първите 4 участници, събрали най-много точки ще преминат в следващия Рунд.
4.2.4 Рунд 4 – Multi-Sensorial Challenge / Мулти-сетивно предизвикателство
В този Рунд преминават 4-те участници, събрали най-много точки от Рунд 3
Всеки барман ще има възможността да представи свой авторски коктейл, който ще бъде оценяват от жури в състав от двама (2-ма). Авторският коктейл ще бъде представен пред журито, което ще бъде с превръзка на очите – съответно миризмата и вкусът ще бъдат водещи, преди свалянето на превръзката.
В рамките на 30 минути, всички 4-ма участници ще имат възможност за подготовка на този коктейл в обособено кухненско помещение в локацията. В рамките на 5 минути, всеки участник самостоятелно ще може да поднесе и представи направеният коктейл.
В присъствието на съдийски състав е препоръчително да се приготви коктейл за всеки член на журито. За приготвянето на напитките от Multi-Sensorial Challenge, всеки състезател трябва да подготви и набави всичко необходимо за направата на коктейлите (включително посуда, декорация, и всички необходимо за завършената напитка), с изключение на алкохолните и безалкохолните напитки, като последните ще бъдат предоставени от ККХБК в деня на състезанието. Извън предоставените от ККХБК продукти и пособия, участникът е свободен да си набави продукти и пособия по свой избор.
Алкохолните напитки, предоставени за състезанието са съответно:
· Finlandia портфолио, включващо: Finlandia Vodka Classic, Botanical Wildberry & Rose, Cucumber & Mint, Grapefruit, Blackcurrant
· Bacardi портфолио, включващо: Carta Blanca, Carta Negra, Spice и Caribbean Spice
· Martini портфолио, включващо: Fiero, Ambrato, Bitter, Rubino и Rossato
· Jack Daniel’s портфолио, включващо: Jack Daniel’s №7, Jack Daniel’s Honey, Jack Daniel’s Apple и Gentlemen Jack
· El Jimador портфолио, включващо: Blanco и Reposado
· Brugal 1888
· Highland Park портфолио, включващо: Highland Park 10 и Highland Park 12
· Jägermeister
Безалкохолните напитки, предоставени за състезанието са съответно::
· Продукти на Schweppes
· Caffe Vergnano
Оценяване на представянето – максималните точки, които един член на журито може да даде на един участник по всеки един от посочените по-долу критерии, са както следва:
· Вкус, баланс и аромат на напитката – до 30т.
· Презентация и мулти сензорика – до 30т.
· Креативност и история зад напитката – до 20т.
· Визия на напитката – до 20т.
Максимален брой точки от един член на журито за този Рунд – 100 точки.
Максимален брой точки от този рунд: 200
Церемония по награждаването
Първите трима участници с най-добри резултати от рундовете във Финала (Етап 4), ще бъдат излъчени съответно на събраните от тях точки на първо, второ и трето място и ще бъдат обявени в затворената FB група – Bar Masters Community Bulgaria и на https://www.mybar.bg/barmasters/
Във всички кръгове от състезанието участниците следва да спазват нормите и правилата за отговорна консумация на алкохолни напитки, включително Политиката за отговорен маркетинг на Кока-Кола ХБК България за Първокласни спиртни напитки при тяхната комуникация и презентация.
ЧАСТ 7. НАГРАДИ И ПРОЦЕДУРА ПО ПОЛУЧАВАНЕ НА НАГРАДИ:
7.1. НАГРАДИ
1-во място: Парична награда на стойност 10 000 лева, под формата на GiftCard*
2-ро място: Парична награда на стойност 4 000 лева, под формата на GiftCard*
3-то място: Парична награда на стойност 2 000 лева, под формата на GiftCard*
От 4-то до 10-то място: Подаръчен ваучер за SBB на стойност 150 лв.**
*Наградата GiftCard описана в т. 7.1. представлява предплатена, непрезареждаема карта, която, след активирането й от картодържателя, може да бъде използвана навсякъде, където се приемат плащания с Mastercard и VISA. С GiftCard може да се плаща на ПОС терминал или в Интернет, но е затворена за използване, т.е. не може да се използва на АТМ. Няма такси при ползване на GiftCard в рамките на 6 месеца от датата на нейното издаване, след което се удържа такса, съгласно актуалната тарифа, информация за която може да бъде намерена на https://www.giftcards.eu/bg/home. Плащането с GiftCard е защитено с ПИН код, избран от картодържателя, след получаване и активиране на картата. Инструкции за активирането на GiftCard ще бъдат изпратени заедно с нея. Валидността на картата е две години, считано от септември месец 2025г., като конкретният срок на валидност е изписан на лицевата ѝ страна. Повече информация относно GiftCard и условията за активиране и ползване може да бъде открита на адрес: https://www.giftcards.eu/bg/home
** Наградата „Подаръчен ваучер за SBB на стойност 150 лв“ може да се използвa във физическите локации на SBB Glassware & BarStore, посочени тук https://sbb-bg.com/en/contacts. Периодът за използване е една /1/ година от датата на получаване.
7.2. Наградите се предоставят на участници, имащи право на участие в Състезанието и успешно преминали през всички етапи на състезанието.
7.3. Печелившите участници ще бъдат обявени след провеждане на Финала в същия ден.
7.4. Спечелилият участник е задължен да си сътрудничи с Организатора по всички въпроси, свързани с получаването на наградата. Ако победителят не изпълни задълженията си, отнасящи се до това сътрудничество, и по този начин възпрепятства постигането на съгласие за приемането и доставянето на наградата, това се считат за обстоятелства, в които Организаторът не носи отговорност за недоставяне на наградата.
7.5. До връчването на наградите, Организаторът си запазва правото да дисквалифицира участник, който не отговаря на условията и правилата, изложени в настоящия документ или за който е открито, че е ползвал методи на участие, противоречащи на справедливото провеждане на състезанието. Организаторът не носи отговорност, ако участникът не успее да предостави информация, която се изисква от него (участника). Организаторът си запазва правото да дисквалифицира участници, които не спазват гореописаните правила и условия, по всяко време .
7.6. Приемайки награди с пазарна стойност над 120 лева, печелившите се считат за уведомени, че по смисъла на чл.65, ал. 7 от Закона за данъците върху доходите на физическите лица (ЗЗДФЛ) и всички свързани условия в същия закон Организаторът има задължението да декларира спечелената награда пред Национална агенция по приходите за съответния период и организаторът ще заплати дължимия данък върху същата от името на участника.
7.7. В деня на реалното получаване на наградата печелившият подписва протокол/декларация, съдържащ/а пълната информация относно самоличността му (три имена и ЕГН) и удостоверяващ/а, че наградата му е връчена от Организатора или представител на Организатора. За да получи наградата, печелившият трябва заедно с протокола, да представи личната карта за сверяване на самоличността и възрастта, като последната веднага му се връща. Тези данни ще бъдат използвани само и единствено с цел, както следва: за идентифициране на участника при изпращането или предоставянето на спечелената от него награда в състезанието и във връзка с това информация за спечелилите ще бъде представена на Пaртньора и на куриерска фирма. Организаторът съхранява данните за срока, изискуем от българското законодателство.
ЧАСТ 8. ОТГОВОРНОСТ
8.1. Организаторът на Състезанието не носи отговорност, в случай че участник публикува или по друг начин използва материали, на чиито авторски права участникът не е собственик или разкрие данни на трети лица. В случай че Организаторът претърпи вреди в резултат от поведението на участник по предходното изречение, участникът е длъжен да обезщети Организатора в пълен размер и може да бъде отстранен от участие в Състезанието.
8.2. Организаторът не носи отговорност и няма да покрие каквито и да било евентуални разходи за мобилен интернет, транспорт, наем, облекло и др. на участник в Състезанието, натрупани вследствие на действия, свързани със Състезанието.
8.3. С включването си в Състезанието, участникът се съгласява да бъда заснеман и показван (под формата на видео и снимки), както и разрешение заснетият снимков или видео материал да се използва от Организатора.
8.4. С включването си в Състезанието, участникът доброволно дава съгласие направените от него рецепти и снимков материал на коктейли, да бъдат използвани от Организатора.
8.5. Участникът носи пълна отговорност в случай на съдебен процес, заведен от трета страна въз основа на нарушени права, както и имуществените санкции, наложени от компетентни държавни органи за нарушение на приложимото законодателство в резултат на заснемане и използване на видеата по предвидения в настоящите Общи условия начин.
ЧАСТ 8. ПРЕКРАТЯВАНЕ НА СЪСТЕЗАНИЕТО
8.1. Организаторът има неотменимо право да прекрати Състезанието по всяко време, обявявайки това в съответствие с Част 2 на настоящите Официални правила, в случай че констатира злоупотреба или масово нарушаване на правилата, при възникване на форсмажорни обстоятелства или по други обективни причини. В случай на злоупотреба, недобросъвестно поведение или нарушаване на Официалните правила от участник, Организаторът има право да го лиши от достъп до затворената FB група – Bar Masters Community Bulgaria. В тези случаи на участниците не се дължи уведомление или компенсация.
8.2. Организаторът си запазва правото да дисквалифицира участник и да изтрие всички и всякакви видеа и информация, които са не са съобразени с изискванията и ограниченията за съдържание на публикации и информация, посочени в т.6.1. по-горе, или ако не спазва нормите и правилата за отговорна консумация на алкохолни напитки, включително Политиката за отговорен маркетинг на Кока-Кола ХБК България за Първокласни спиртни напитки при тяхната комуникация и презентация във всички кръгове от състезанието.
ЧАСТ 9. СПОРОВЕ
Спорове между Организатора на Състезанието и участници в същото се решават по взаимна договорка. При невъзможност за постигане на такава спорът се решава от компетентните съдилища в Република България.
ЧАСТ 10. ПУБЛИЧНОСТ. ЛИЧНИ ДАННИ
10.1. С участието в това Състезание участниците разбират, че настоящите Официални правила имат силата на сключен договор между всеки участник и Организатора и Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани България ЕАД (ККХБК) и приемат изцяло условията за участие в Състезанието.
10.2. Във всеки един момент всеки Участник може да прекрати участието си в Състезанието като пише на мейл barmasters@mybar.bg. С изтриване на профила си, участникът , прекратява договора между него/нея и Организатора и ККХБК АД и сам заличава направените до момента номинации и цялата си активност в сайта, както и губи правото си да участва в Състезанието и възможността да спечели
10.3. С участието в това Състезание участниците декларират, че са информирани за правата си съгласно изискванията на Общия регламент за защита на данните (ОРЗД/ GDPR), а именно:
За повече информация относно защитата на личните данни моля посетете и се запознайте с политиката за поверителност на ККХБКБ на https://www.mybar.bg/barmasters/.
Също да се обърнете към Длъжностното лице по защита на данните на групата Кока- Кола Хеленик – Насос Стилианос.
10.3. С участието в това Състезание участниците разбират и се съгласяват, че всички създадени фото и видео материали по време на състезанието с или без участие на съответния участник са собственост на „Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани България“ ЕАД от момента на заснемането им, с което „Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани България“ АД има изключителното право на ползване, правото да преотстъпва на трети лица и правото да изменения на видеата/снимките, както и правото да ги публикува на официалните страници на „Bar Masters” и „Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани България“ ЕАД, и да ги използва във всички официални канали на Coca Cola и „Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани България“ ЕАД в България – без Организаторът и неговите партньори да дължат каквото и да било допълнително уведомление или заплащане за тези публикации. Същите ще се съхраняват за период от 36 месеца, след което ще бъдат изтрити6